علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاردیو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه شب نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا| آغاز دوباره هیجان با چمپیونزلیگ

  • کد خبر: ۸۰۶۳۲
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
برنامه شب نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا| آغاز دوباره هیجان با چمپیونزلیگ
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب شروع می‌شود و در حساس‌ترین دیدار بارسا و بایرن به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که معتبرترین و بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی در جهان است، از امشب آغاز خواهد شد. لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر داشتن مخاطبان گسترده در سراسر جهان، از لحاظ مالی و تاریخی، اهمیت زیادی برای بزرگان قاره سبز دارد. غول‌های فوتبال اروپا همواره با انگیزه و قدرت بالایی وارد این مسابقات می‌شوند و بدون‌تردید فتح این تورنمنت از مسابقات داخلی نیز اهمیت بیشتری برای آنان دارد.

 

رئال‌مادرید با ۱۳، آث‌میلان با ۷، بایرن‌مونیخ و لیورپول با ۶ و بارسلونا با ۵ قهرمانی، پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت معتبر هستند. مسابقات امسال از جهتی دیگر نیز اهمیت بیشتری دارد، چرا‌که بیشتر تیم‌های بزرگ و پرافتخار اروپا توانسته‌اند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را کسب کنند. در هفته نخست این مسابقات، جدال بایرن‌مونیخ با بارسلونا، لیورپول با میلان و همچنین اینتر با رئال‌مادرید از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین حضور مهدی طارمی در پورتو و سردار آزمون در زنیت، موجب شده است تا فوتبال‌دوستان ایرانی در انتظار درخشش زوج خط حمله ایران در لیگ قهرمانان اروپا باشند. این ۲ مهاجم توانمند سابقه درخشش و گل‌زنی در این مسابقات را دارند.


برنامه بازی‌های امشب:
بارسلونا - بایرن‌مونیخ / دیناموکیف– بنفیکا / یانگ‌بویز– منچستریونایتد / ویارئال– آتالانتا / سویا - سالزبورگ / لیل – وولفسبورگ / چلسی– زنیت / مالمو- یوونتوس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->